torsdag 2 juli 2009

Väskan är full

Det är inte jag... vet inte riktigt hur det gick till. Å andra sidan ska jag vara borta i två veckor. Det är många dagar. Fast jag har packat ganska bra ändå jag är ju nöjd. Kommer inte sakna någon typ av klädesplagg tror jag...

Jag behöver en vinkväll och en gråtkväll (ja de är ganska frekventa just nu)... hmm

Bara disken kvar nu sen är jag typ klar med stan. Sjukt jag har sett fram emot att åka till Öland massor, nu vill jag bara lägga mig i en hög här hemma och sova i 5 veckor i sträck. Jag vill ha med mig Annisen eller Foffie eller Marge till Öland, kan man inte få packa med åtminstone en av dem i en väska i smyg? Vore så mycket lättare att skingra tankarna då. Ni är välkomna from. fredag nästa vecka, bara att sätta sig på en buss ner (okej inte Foffie för det är ju lite flyg oxå)

Äh jag bara gråter hela tiden, skit oxå! Börjar få tjutsår under ögonen.

Diska och borsta tänderna och tänka på något skoj tror jag blir bra, typ stranden på Öland är bra. Kött på Lammet är oxå bra.

/Ollo B - hur vet man när det är nog?

1 kommentar: