söndag 19 juli 2009

Tillbaka...

SÅ då var man hemma igen, fan vad skönt!

Fast tomt...

Har drömt så intensivt om Da Man de senaste två nätterna att jag inte ens fattat var jag var när jag vaknat. Natten till lördag: Han ringde mig på Öland och bad mig komma hem, han saknade mig så och mådde mycket bättre. Jag tog min gamla Toyota Carina (som varit skrotat i några år nu) och började köra hemåt, tankade och massa extrakrångel. Jag vaknade till och med och gick på toaletten, när jag somnade om fortsatte resan mot min kärlek. Kul alternativ värld, smärtsamt tomt när man vaknar.

I natt drömde jag att vi var och köpte sängar, han skulle hjälpa mig att flytta eller om vi skulle flytta ihop jag minns inte sxakt. Men vi åkte bil och vi bäddade iordning, sen somnade jag med huvudet på hans bröst och vaknade lika dant i drömmen, alldeles lycklig i själen var jag i drömmen.
Ännu mer tomt när man vaknar på pappas landställe, själv. Dessutom försöker pappa gifta bort mig med storbondens son, storbonden tycker också att det är ett gott parti, jag har aldrig träffat killen. Tror inte jag ska bo på landet, inte så på landet, inte på en bondgård!

Jahaja, 4 dagar kvar till finland alltså! Kul, resa själv till ett bröllop i den finska skogen, jävla Da Man att må dåligt, har lika många gånger som jag sett mig krama honom sett mig slå honom sådär som på film när man bankar någon på bröstet och tokgråter samtidigt.

/Ollo B - konflikterande känslor helt klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar