torsdag 23 juli 2009

Finland...

Jag är så osugen... Mår så dåligt, vill inte vara med, vill gömma mig under ett täcke och ge mig hän åt att göra ingenting, sova bort alla tårar och skit som samlar sig under dagarna...

Vill inte gå på bröllop och påminnas om hur jävla misslyckad jag är... Ja det är en övedrift och vi vet alla att jag inte är det minsta misslyckad men det KÄNNS så... och jag vet att det inte håller i rätten som min gamla KBT-lärare alltid sa när man sa att något kändes på ett eller annat sätt.

Jag vet att jag är tippelitoppen på en massa olika sätt och jag vet att jag mår lika bra singel, men just nu när jag lämnat något jag inte alls ville lämna egentligen så är det lite svårare att se på något vis. Jag och en kompis pratade om det idag att det är svårt att bearbeta något man inte alls vill bearbeta egentligen... Egentligen vill jag ju vrida tiden tillbaka och vara tillbaka i det där som var så bra...

Ärs sluta älta börja rycka upp mig... Jag är skitsnygg iaf, alltid något...

/Ollo B - lever på sitt utseende ett tag till...

1 kommentar:

  1. jag förstår att du är ledsen älskling och att ditt hjärta gått i bitar. men du är inte misslyckad, det får du aldrig någonsin tro. du är en stark vacker kvinna som ser till att ta beslut som du vet i långa loppet kommer få dig att må bättre (även om det till en början känns som piss och skit). du, som louise hollingworth, definieras aldrig av någon annan, bara genom ditt fantastiska själv. bryt ihop, gråt, ligg på golvet och skrik. kom sen ut på andra sidan och var starkare än någonsin. låt det ta sin tid.
    tänker på dig.
    love
    kim.

    SvaraRadera