torsdag 16 juli 2009

Jag är söt!

Klart att jag alltid är söt men vissa dagar kommer man på det och tycker det lite mer än andra dagar. Kul att det blev rubriken när nästan allt i inlägget handlar om något annat!

Fick ett grymt erbjudande om att jobba på Lammet i ca en vecka till. Vissa förmåner som jag inte vågar skriva om men det var en gryyymt bra deal. Men jag tackade nej. Iofs finns det en väldigt söt kock som jag inte skulle ha något emot att lära känna bättre (insåg just att kocken oxå heter D, illa, jävligt illa) men jag vill nog fortfarande mest ha min gamla D tillbaka. Dock är han inte min gamla vanliga D just nu (utan pucko) så jag tänker vara nöjd med mitt beslut.
Jag vill framför allt hem till mina vänner, rosékvällar, målardagar, manikyr, ansiktsbehandling, SEMESTEER för bövelen, jag tror att jag måste ha semester för att klara av min höst och vår. Ska spara pengar som en dåre för att kunna ta tjänstledigt vid jul.

Imorgon ska jag åka hem, jag får åka med våra grannar, det är så skönt och ska bli så trevligt! Det är förövrigt dem jag ska åka till Finland på bröllop med oxå. Väldigt skoj!

På ett heeelt annat ämne, jag är galet sugen på kyckling, jag har ätit så mycket kött att jag mår dåligt nästan, ska bli så gott att göra en qinoa-sallad med kyckling... mmm längtar. Jag är till och med trött på lamm, eller nej inte egentligen men nästan.

Borde verkligen sova nu, är ganska trött men det tar ett tag innan kroppen varvat ner efter jobbet. Ska dessutom upp tidigt och tvätta, städa och packa ihop det sista. Ska bli skönt det att åka hem. Men det som är bra är att jag slutat på topp, med några dagar roliga saker som hänt och lite jobb. Det är bra tror jag, att jag lämnar Öland glad, då kan jag längta tillbaka till nästa år. men då ska jag banne mig ha med någon ner, aldrig mera ensam!

/Ollo B - åker hem snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar