onsdag 29 juli 2009

Upp Upp Upp!!

Det går bara åt rätt håll nu, känner mig som mig själv igen, jävlar i havet vad bra jag mår och snygg är jag och ja man kan inte vara annat än nöjd just nu :) Just nu alltså... Det kommer säkert en svacka snart igen men just nu mår jag toppen.

Väldigt skönt att känna så... Det har varit några riktigt tuffa veckor men jag är glad att jag faktiskt tillät någon att komma in och tillät mig själv att känna för någon på riktigt. DET är stort för att var jag. Jag har så lätt att inte känslomässigt släppa in folk även om de vet allt om mig så har de ändå inte kommit in i mitt innersta rum. De tror att de är där men jag har en nedrans hård mur där som bara några få har lyckats ta sig innanför. De kommer å andra sidan förmodligen aldrig komma ut därifrån men det är ju bara bra för då skulle det bli så tomt :)

Finland var en grym terapiresa, nu har jag övat på ett bröllop det var bra, jag överlevde, jag flirtade lite men inte mer än så. Det var lagom helt enkelt.
Nu kan jag helhjärtat se fram emot A och E:s bröllop, ja förutom att det oxå innebär att jag börjat jobba men själva tillställningen ser jag BARA fram emot nu, förut hade jag rätt redig ångest och hoppades att jag skulle bli dödssjuk för att jag inte skulle orka vara singel just där och just då. Nu känns det bara bra! Längtar lite till och med!

/Ollo B - The båtten har varit nådd nu går det uppåt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar