tisdag 14 juli 2009

Hungrig...

Har just kommit hem från stranden och tagit en kall dusch, det bästa sättet att lindra den lilla ton av röd som man får ibland :)

Idag har jag nog mest blivit brun, har en helt galet snygg rand precis vid trosorna som är som ett linjalstreck. Svincoolt. Känner mig som grisen, hon blir alltid galet brun, jag är inte i närheten av hennes nivå men det duger helt klart. Kommer nog bli bra det här.

Nu ska jag smörja in mig och gå till campingen och köpa en födelsedagspresent. Jag ska ju på kalas! Inte Victorias kalas, det här är en annan som "bara" fyller 17. Vi ska grilla korv och äta tårta. Jag gillar korv, jag är nöjd :D

Mår helt klart bra idag, inte lika nära till tårarna längre, väldigt skönt!

/Ollo B - Solen tar bort deppen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar