torsdag 30 juli 2009

ansiktsbehandling...

Var inne på ColorBox igen och tog mig en ansiktsbehandling. Det var skönt, jag brukar ha lite svårt för händer i ansiktet med detta var heeelt okej. Sen att det var snälla och söta Marie Plosjö som pysslade om mig gjorde ju inget. Sån helmysig tjej verkligen. Gillar henne som person på något vis, känns som om det är en gammal kompis som man snackar lite med mellan krämerna och så. Kände mig dessutom mer som mitt glada vanliga jag idag när jag var där än senast när jag var ett vrak :)

Jag och I skulle egentligen ha gått ut ikväll med några kompisar till henne men jag orkade inte och inte hon heller så jag fick en lugn och skön kväll i soffan. Har börjat jobba på bröllopspresenten till A och E. Detta kommer bli bra! Hoppas jag :)

Nu ska jag dricka upp mitt vatten, fundera på hur jag ska fixa med nya lägenheten med möblering och fixelidon. Kommer bli så bra när jag flyttar, vi kan ha balkong-mys då :) Rosé eller bubbel på "ballen" som folk säger nu för tiden... Ohh det kommer bli så bra!! Längtar!

/Ollo B - har nya kaffemuggar som kommer passa perfekt!

1 kommentar: