måndag 6 juli 2009

Oj en hel dag!

Här ligger jag och ska sova och inser att jag inte uppdaterat på en hel dag. Telefonen ligger mest i huset så mobil-bloggandet uteblir det med. Det händer ju inte massor men nu på kvällen var jag och min syster A och hennes kompis J ute och tog en kort promenad, kameran var med, många roliga bilder blev det. Några kommer nog upp på Facebook misstänker jag.

Idag har jag inte gjort många knop, försökte mig på att måla naglarna men sedan började jag laga mat. Så nu är drygt hälften förstörda. Bara att le och se glad ut och göra ett nytt försök snart igen. Det skyddar i alla fall det mesta med lack även om det i sig är lite skadat här och var.

Mitt mobila bredband är inte jättebra här på ön men det duger, jag kan ju surfa i sängen. Då är allt som vanligt på något vis. Försökte mig på Spotify idag men med bara en plupp på modemet så gick det inte jättebra.

/Ollo B - långsamsurfar utan stress

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar