fredag 31 juli 2009

Framsteg!

Har städat undan det värsta här hemma så man i alla fall kan se golvet, har kanske inte orkat med mitt hem den senaste tiden, typ alls.
Men så fastnade jag på presenten igen, vill så gärna visa men det kan jag ju inte göra förrän efter den 14/8 när det smäller på riktigt! Det går sannerligen framåt, kommer bli toppenbra, svindyrt när allt är klart, men bra och det är de såååå värda! :D

Ikväll kommer Marge hit och äter middag, det inebär att jag måste ta mig ut för att införskaffa middag, frågan är bara vad man ska äta... ska kolla vad som finns i skafferiet och kanske utgå från det, kan vara en bra väg att gå till väga på. Eller så satsar jag på en storhandling så jag klarar mig resten av månaden. det är ju mest om jag ska träna som det är bra att ha mat annars så behövs det ju inte så mycket av det...

Nu ska jag nog lura en tupp och sedan ta ett race till.. lite i taget, man ska inte förta sig som min mor brukar säga.

/Ollo B - semesterslöar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar