måndag 6 juli 2009

Prinsessnamn och regn...

Här regnar det idag, trots att det ALDRIG regnar på Öland. Eller jo det gör ju uppenbarligen det. Det är egentligen bara ett internskämt som vi sysslar med här efter att någon gjort det uttalandet. Att det aldrig skulle regna på Öland är ju inte helt sant, men det regnar sällan.
Dock valde vädergudarna denna dag till regn. Vilket inte gör så jättemycket för jag är fortfarande lite små-röd.

Jag tänkte ta mig i kragen snart, klä på mig och ge mig ut på en promenad. Gillar att promenera i regn och dessutom har jag ju inte så särdeles mycket annat för mig. Håller på att läsa lite böcker men om jag bara läser så tar de ju slut så fort. Bäst att hålla lite på dem.

Nyss gjorde jag en grej på Facebook; Name generator, Jag fick prinsessnamnet:
Louise the Glorious, Princess of Grandidon
Inte illa pinkat! Jag funderar på att börja använda det när jag ska presentera mig för folk. Kan bli spännande reaktioner på det. Hej vad heter du? Louise the Glorious, Princess of H, måste ju slänga in mitt eget namn, det är ju faktiskt även en stad som hade ett slott!

/Ollo B - the Glorious princess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar