torsdag 16 juli 2009

Tillfreds...

De frågade på Lammet och jag kunde jobba imorgon och jag sa ja, vet inte riktgit om det var taktiskt klokt, är inte alls sugen på det egentligen. Men samtidigt, vi fördriver en dag till på den här ön och snart är jag hemma igen. Det ska bli skönt på sätt och vis.

Lammet frågade tidigare idag om jag kunde hoppa in idag men det kunde jag ju inte. Jag skulle ju äta, det var gott som vanligt. mmm. Väldigt trevlig kväll. Bövings, jag och några till, vi har så roligt ihop i flera generationer det är lite charmen med Öland att man umgås många och hela familjer.

Just nu sitter jag och försöker rationalisera hur mycket jag kommer kunna lämna här och hur mycket mindre min väska kommer bli i så fall så jag kan lifta hem med grannarna, jag har råd med buss men mycket trevligare med sällskap.

Vissa dagar är bra, idag är jag söt till exempel, jag känner att jag saknar Da Man enormt men det gör inte ont längre på samma sätt. Jag har fått så mycket positivitet av en kompis idag så nu kan jag sova gott!

/Ollo B - lite ledsen fortfarande men ändå egentligen lycklig

1 kommentar: