fredag 31 juli 2009

Choklad...

Det slank ner några bitar... tror jag behövde dem, jag är verkligen helt sänkt idag. Fantastiskt vad trött man kan vara ibland. Sen kanske man får i sig de där ämnena som sägs ska göra att man känner sig lite kär, jag tänkte vara kär i mig själv! :)

Saknar exet enormt just idag, kan vara för att jag vet att han ska hem till stan idag och inte är så särdeles långt bort och att krypa ner bredvid honom i sängen skulle vara långt mycket trevligare än att krypa ner själv ikväll.

Presenten är klar, den blev nästan bättre än jag vågat hoppas! YAY... bara två veckor kvar så får jag visa den ;) Jobbigt att vara så här hemlig, jag är inte bra på att vara hemlig... haha

/Ollo B - väntar på besök, skulle kunna städa lite till under tiden faktiskt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar