lördag 4 juli 2009

Framme!

Nu är jag framme! Så mycket lättare att andas på avstånd.
Har en av hans tröjor på mig, blir glad av att tänka på honom igen, när det inte är så nära.
Ska sova snart, vill bara säga hej från Öland.
Någon dag i veckan ska hälsa på Kims fantastiska föräldrar, har försökt se om Kim själv tänkte beträda ön i år men det verkar inte locka. Hmpf ;) Det finns några människor som är Öland, som gjort Öland till vad Öland är för mig, det är framför allt Ida och Kim, sen finns det ju fler. Som hela släkten i andra änden av Eriks runda, de är underbara och kommer nog på en stark 3:e plats. Det här stället har så många minnen som inte går att sätta ord på.

Sen finns ju de som man har minen av som man helst vill glömma som man önskar aldrig klev in i ens liv. tex C. hua, hoppas jag slipper se den varelsen. Det är en seriöst obehaglig person!

Många lyckliga och olyckliga stunder men mest lyckliga, solen gör det med en, gör en lycklig. Som alla vet lyser solen lite klarare på Öland än alla andra ställen i Sverige. Typ alltid.

Ibland får jag för mig att jag vill bo här permanent, men i samma sekund så kommer jag på att det är bara på sommaren som jag vill göra det.

/Ollo B - andas ut och in, känner luften i lungorna!

1 kommentar: