tisdag 21 juli 2009

Tjohoooo!!

En dag som började med att gråta och gråta och gråta slutade betydligt mer uppåt!

Först fick I. med mig och träna, det var trevligt när jag väl var där fastän kroppen var så trött att den bara ville krypa ner under täcket och sova bort hela dagen! Vi gick i alla fall till gymmet och tränade lite. åkte hem till I igen, jag ältade på ordentligt idag så helt plötsligt märkte jag att det vibrerade i fickan men han inte svara...

Lyssnade på mitt mobilsvar och jag hade vunnit en tävling på Marie Plosjös blogg, jag brukar aaaaldrig tävla om saker men jag behövde banne mig den här vinsten. På torsdag blir det Make up kurs och så beställde jag en manikyr samtidigt :)

http://www.improveme.se/marieplosjo

Där står det att jag vann, jag är så glad! Jag och I gick förbi på Color box i går bara för att jag ville se hur det såg ut där och kanske göra någon behandling, måste säga att bemötandet var fantastsikt!! Ser fram emot Torsdag redan!

/Ollo B - Snygg singel på bröllop i sommar!

1 kommentar:

  1. Det är du absolut värd vännen!!!! Grattis i massor....

    SvaraRadera