onsdag 15 juli 2009

Tråkig blogg

Ja hua, känns som om det är värsta depp-pillret att läsa men men ni får hålla till godo, sådana är reglerna!

Idag: sovmorgon, tvätta, sola, handla, äta lunch, snart tennis-spelande och ikväll, Lammet och grisen IGEN!! Sweet deal säger jag, tre gånger på knappt två veckor!

För det första kan jag inte spela tennis, men jag ska prova, jag spelade tennis när jag var liten men jag fastnade liksom inte riktigt. Nu ska jag testa igen, se om det fungerar bättre, jag har egentligen alltid velat spela tennis, det verkar ändå rätt skoj. Så idag ska jag prova!

Som sagt sen är det lammet och grisendags, fick just sms från chefen där som frågade om jag vill kramas kl 17, ett roligare sätt att fråga om jag ville jobba men det gick ju inte riktigt. Men jag lovade att han kunde få en kram ändå och att jag skulle ta hand om disken på vårt bord :D

Nu en powernap på 25 minuter sen kör vi tennis. Finns inte något Tennisproffs som heter Louise? hmm jag får leka Björn Borg!

/Ollo B - Whatch me spela ut Robin Söderling?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar