lördag 18 juli 2009

Måste till doktorn i veckan

Ska vara hemma i stan i veckan och försöka få tag på en läkartid. Mina luftrör är inte som de ska. Är lite småförkyld, alltså verkligen liiite men ändå har jag ont när jag andas och hostar massor. Måste få slut på det här, kan ju inte ens träna. Det är DÅLIGT! (internt skämt från Öland men ni får stå ut med det :))

Nu sitter jag och hostar och ska snart åka till centralen och äta frulle innan det är dags för pappas landställe till imorgon. Jag är ganska trött var ute igår men en kompis, hon dricker alkohol alls så vi hade en kväll med alkoholfria drinkar. Det är LÄTT min nya grej. Alkoholfria drinkar är bäst. Jag är ju alltid knäpp så jag behöver ju inte alkohol så ofta för att släppa loss och utan alkohol får jag ju ingen huvudvärk dagen efter :) Sweet deal!

Idag fyller D år, saknar honom varje dag, mår upp och ner hela tiden men det blir bättre och mer stabilt för varje dag som går. Min villrådighet finns liksom kvar. Var det rätt, är det inte bättre med än utan, men så inser jag ju lättnaden att inte vänta på att han ska ringa eller höra av sig. Inte lika många funderingar över vad som är rätt eller fel att säga just nu. Anar att det är en lättnad för honom också i just den aspekten. Sen att jag har massor med känslor kvar som inte bara går att skaka av sig hur som helst är ju en annan femma.

Nej dags för centralstationen och frulle :)

/Ollo B - Brukade längta men man saknar sånt som man inte har

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar