torsdag 2 juli 2009

Förbannat oxå!

Köpte mobilt bredband igår, det var bra trodde jag tills jag kom hem idag och modemet inte fungerar med mac! Vad är det för skit? Mac is the good shit, telias nya modem is the bad shit!

Har verkligen inte tid med detta just nu... ska ju åka imorgon, tur att jag är ensam hemma, skulle kunna börja gråta för detta, det är ju lite töntigt men med tanke på min energinivå och mentala stabilitet för tillfället så kan jag börja gråta för allt och inget just nu.

bläh! Jag vill ha sönder saker, slå i saker, riva, slita, bita osv... kan inte kanalisera alla känslor vettigt just nu, blir mest tårar oavsett... inte så ofta man bara kan skrika rakt ut. Orkade liksom inte riktigt ett bakslag just nu, det är så skört inuti mig just nu.

/Ollo B - fortsätter gråta och packa och gråta lite till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar