fredag 24 juli 2009

Över förväntan

Denna resa har faktisk gått över förväntan. Hittills. Förutom lite gråt och ångest i morse så är det ganska bra nu och jag känner mig hyfsat uppåt. Jag drömde dock helt sjuka drömmar när jag somnade på båten i morse, bland annat om att de släppte in en konstig finne i min hytt. Eftersom jag avbokat en i hytten var det standard. Han var gammal och ful och naken. Jag var livrädd och tvungen att väcka mig själv ur drömmen eftersom jag trodde han skulle våldta mig. Underbar början på resan va? Men när jag vaknade var jag ensam och hade kläderna i behåll ;) har ätit alldeles för mycket choklad, kanske därför jag känner mig munter just nu! Ska uppdatera med foton på alla hotellrum och hytter :) var tvungen att lägga in en bild från igår, jag var så snygg då ;) puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar