tisdag 7 juli 2009

Det kallas Winnerbäck!

Japp det kallas så när han satt ord på allt. Eller jag bestämmer att det kallas så nu.

Jag tänkte mest på låten "Tvivel", den är bra. den passar just nu.

Pratade med Da Man förut idag (ja det var klart att det var jag som ringde, hade iinte pratat på två dagar så det var dags) och genast blev jag mer osäker på hur/om/när jag ska ta tag i det där beslutet. Han lät ju riktigt vettig för en gångs skull. Men så vet jag ju också att det bara är så länge vi inte pratar om jobbiga saker. För dyker det upp då blir det tyst som döden på andra sidan luren.

Har i alla fall haft en toppenkväll hos grannarna, bara snackat lite strunt och skojat och haft oss. Umgåtts kan det kallas också, så skönt att de ska vara kvar en och en halv vecka till!

Nu är jag trött som en slö koala så jag ska logga av och somna sött!

/Ollo B - Ska bara drömma fina drömmar i natt!

1 kommentar: