lördag 4 juli 2009

Börjat bra!

Började med en promenad i morse, fick med mig min mamma. Det var på något vis intressant att gå med henne till Löttorp och tillbaka, gamla Skriketorpsvägen. Vi pratade ändå lite. Det var ingen jätterask promenad, men det var trevligt iaf.

När vi kom hem åt vi frulle sen gick jag över och hälsade på Grisens föräldrar, de är så fina! Jag tycker så mycket om dem, saknar min gris här just nu. Hoppas jag kan åka ner igen när/om hon kommer ner. Vore så mysigt att ta en kväll på Lammet ihop.

När jag suttit där och pratat en stund så försvann de sista molnen så jag knatade ner till stranden solade och badade som sig bör. Nu har jag fått en fin rödaktig färg över kroppen. Härligt som det ska vara!

Nu håller jag på att klä på mig och fixa lite innan vi ska till Lammet och Grisen och äta så mycket mat att vi måste knäppa upp byxorna! :)

/Ollo B - mår helt fantastiskt bra!

2 kommentarer:

  1. å vad de måste blivit glada :)
    tyvärr kommer jag nog inte hinna åka ner förrän v 31 :(
    vill också!

    SvaraRadera
  2. Ja de blev glada, min namne med familj var där oxå! Din mamma verkar ha tappat lite i vikt oxå. Hon såg helt chockad ut när jag kom dit och sa hej, hon tyckte jag hade försvunnit :) Det var så mysigt att träffa dem!
    Jag kanske kan åka ner igen sen runt v. 31 har fortfarande semester då nämligen :)

    SvaraRadera