måndag 6 juli 2009

Miniregn!

Här miniregnar det, mitt nya ord för när regnet knappt ramlar nedåt utan känns som om det står still i luften.

Idag gick jag till Löttorp igen och lämnade mobilen hemma, har den sällan med mig när jag är här. Orkar liksom inte släpa på den. (Dessutom är det typ ingen som ringer mig. Ja gud förbjude att min pojkvän skulle höra av sig såvida inte jag ringt först. Min morfar blev lite besviken när jag sa att det förmodligen kommer ta slut snart, han gillade Da Man, tyckte att det var en trevlig kille. Fint av honom. Synd bara att han är ett pucko just nu och lär vara ett tag framöver).

När jag var påväg tillbaka från den lilla byn till vårt lilla stugområde kom mor och syster med kompis körandes. Jag hade ju inte med mig mobilen men mammas ICA-kort i min väska... hehe. Jag hoppade in i bilen, vi handlade och åkte på shoppingtur på ön. Jag hittade en så sjukt snygg tröja för 900, men lade tillbaka den på hyllan. Skaffade ett linne för en hundring istället :) Kommer drömma om den där tröjan i evigheter, blå- och vitrandig från boomerang, vackert!

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra med resten av dagen, kanske måla naglarna igen eftersom de är totalt förstörda, men å andra sidan är jag efterfrågad som pannkaksgräddare till middagen så det bästa är väl att låta bli och fixa naglarna en annan dag. Hmm...

Överväger kraftigt att göra slut med min pojkvän faktiskt. Känns sådär kul...

/Ollo B - the bekymmers på en semesterö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar