fredag 10 juli 2009

Men åhh!!

Jag har så tråkigt, jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig an detta, sitter i stora huset med min morbror som dricker vin och kollar på Golden Leauge. Inte direkt spännande men en snubbe sprang just 110m häck, han lyckades fälla varenda en. Han började starkt i ledning men tappade så mycket fart av alla islag att han slutade trea. Det var på något vis roligt och tragiskt på samma gång.
Fatta vad jobbigt, kämpa så mycket för att bli så pass bra och ändå inte nå hela vägen.

4 jamaicaner och 3 amerikaner i final för 100m utan några häckar i vägen, snacka om att det inte finns så mycket utrymme för annat. Det var några enstaka från andra länder men kraftig dominans tydligen.

Fy fasen vilket tråkigt inlägg, jag tycker synd om er som läst det! Man kan verkligen känna hur uttråkad jag är av att läsa detta enormt intetsägande inlägg.

Undrar vad jag ska göra nu. Inget godis att äta, alldeles för slö för att promenera, ingen vettig att kalla pojkvän som man kan ringa och terrorisera med kärlek. Fattar ni vad stört att känna att man terroriserar någon med kärlek när man är ihop? BAAAAJS! En vinkväll på min veranda så jag kan tänka på något annat eller älta rejält? Bara att komma över vet ni? Ni hittar, åk mot första campingen efter rondellen i Löttorp. Kom hit nu!!!

Har erbjudit mig att gå in och ta extrapass på Lammet medan jag är här om de behöver hjälp. Snacka om att man har svårt att slappna av! Rastlös är mitt mellannamn på kvällarna när tankarna får vandra fritt i flera timmar!

/Ollo B - kommer bli galen av detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar