fredag 24 juli 2009

Mitt bord för mig själv

Har sitter jag och ska äta för mig själv. Grymt fint med en meny på fyra språk! Det gillade jag, gästvänligt på något vis. Nu ligger restaurangen i anslutning till hotell men ändå. Alla gator har både svenska och finska namn. Jag är grymt imponerad! Jag mår konstant lite illa, vet liksom inte om det är för att jag är hungrig eller för att jag mår skit. Lite av varje tror jag så jag prövar att äta lite, funderar nästan på dessert efter maten, men jag misstänker att jag inte kommer orka. Har dessutom geisha på rummet, kanske ska ta bara det. Euro är skitdyrt ;) Sitter och ser oberörd ut av att äta själv oxå. Jag börjar vänja mig vid att resa själv, har gjort det så många gånger nu. En del av allt jag är ledsen över är att jag trodde att jag kanske inte skulle resa så mycket själv längre. Små saker som gör att det rycker i tårkanalerna. Märks det att jag har tråkigt? Världens längsta mobilinlägg! Vänta bara till bussen imorgon! ;) puss på er! Ps. Tack kim för de fina orden, jag vet att du har rätt och jobbar i den riktningen men det är lågt just nu bara, jag vet att det ljusnar sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar