måndag 15 juni 2009

Vad lite sol kan göra


Sitter hemma i sängen kanske inte ser så särdeles glad ut men det är mest för att jag är lite trött. Egentligen är jag jätteglad, För solen tittar fram så smått och då sprider sig leendet illa kvickt. Inte nog med det jag ler också för att jag har fyndat skor, vita sneakers (otrolig chock för alla som känner mig ehh...) för 249 Svenska Kronor. Jag hade ett par andra i åtanke men de var slut i typ hela city eller så var de för stora. Men så fick jag tag på dessa sötnosar.

Okej jag har inte kammat mig idag heller... Men skit i det vi sätter fokus på det positiva, jag har nya skor! Nyyyya viiiita! Ska kasta iväg den unge som kliver på dem!

Idag är faktiskt en bra dag, längtar massor efter Da Man det är nästan en vecka sedan vi sågs så abstinensen gör sig påmind. Men det är ändå mysigt att längta lite så jag är glad. Det är ju ett bra tecken att jag längtar på något vis!

/Ollo B - Myslängtar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar