tisdag 2 juni 2009

Gah!

Okej, först; Killen jag hyr av har blivit vräkt, således jag oxå. Behöver inte vara ute förrän i slutet av augusti. Har dock redan kirrat ett bra förråd, alltid bra att ha ett, vill inte slänga ut alla mina tillhörigheter på en gång. Lättare att bo hos pappa då om jag inte har säng, soffa och tre byråar med mig.

Pappa har redan hittat på våra små projekt, lägga om taket på verandan och eventuellt måla staketet osv.

Min bror den dumma kossan, eller kalven kanske har utan min vetskap skaffat samma studentpresent som jag till vår ena syster, jag vill nästan slå honom eftersom jag pratade om det för över en månad sedan. Först sa jag att jag skulle fixa en ny present men jag var fan först och jag har inte många minuter över att hitta något nytt heller... gah!! så irriterad!

/Ollo B - tacksam för extra svägerskor mindre för bröder som tänker för lika :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar