måndag 1 juni 2009

Bränt barn skyr solen?

Nej då... icke sa nicke...

Varje år bränner man sig mer eller mindre... idag fick sig min nacke en rejäl omgång. Iom att jag har kort hår igen (så kort att min pojkvän kallar mig för pojkvän, så jag kallar honom för flickvän hehe) så får jag till och med färg i pannan :)

Det bästa är att min psoriasis verkligen svarar på solen. Det har gått ner massor på ena armen redan. Vi får hoppas att den ger sig helt och att resultaten kommer kvickt!

Idag har vi haft idrottsdag så jag har stått på IP med gassande sol hela dagen, heeelt okej kan jag säga. Bara att jag suger i mig vatten som en tvättsvamp nu på kvällen. Åt förövrigt dillstuvad potatis med isterband till middag. Vet inte hur jag kom på det men jag fick ett ryck. Det var verkligen jättegott också.

/Ollo B - bara en natt med älsk denna veckan, alldeles för lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar