söndag 28 juni 2009

Min klänning!




Nej detta kommer inte bli en mode-blogg nu, jag lovar! Jag skulle aldrig klara av det ändå tror jag, jag är inte så intresserad av mode på det sättet. Men jag måste visa min klänning! Jag gillar den så mycket och kan knappt vänta tills jag får använda den!

Jag fyndade den på Flash av alla ställen. Det är oftast kvinnor (tanter) 55+ som handlar där känns det som, eller iaf över 40. Jag har trots allt 12 år kvar till 40 så jag trodde inte jag skulle snubbla över klänningen där. Älskar färgen och längden och tyllet som sticker fram och rosetten!

Jag var tvungen att sprätta bort en liten rosett som satt mitt på bröstet, kändes mer som jag med bara en stor rosett i sidan, blev lite mycket annars.

Kommer ni ihåg när jag fyllde 25? då fick jag ett kit med gör-det-själv-smycken. Jag gjorde örhängena då, för tre år sedan och de passar perfekt nu! Verry nöjd! Bara lite mer solbränna så kommer det vara komplett!

Förutom det så var jag och införskaffade en ny BH idag, jag trodde nog att jag skulle kunna gå ner från 80D till 75D eller kanske till och med 75C men icke, jag fick ett E efter, hur sjukt är inte det! Jag trodde mina behag skulle minska i takt med resten men de håller i sig. Jag är inte ledsen :)

/Ollo B - det var modebloggandet för mig det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar