onsdag 24 juni 2009

Dåligt med update...

Det har ju inte hänt massor direkt förutom att jag styrt och ställt på jobbet. Säkert inte allasom är nöjda men folk som inte gör ett vettigt pip på eftermiddagen kan faktiskt få göra lite extra på förmiddagen.

Idag var jag faktiskt lite slö, orkade inte springa lika mycket idag som igår, vilade i några småperioder och slöade lite emellanåt. Tur att det finns de som är värre, man kan aldrig vara värst :D

Fick reda på att min favvo-vikarie inte får jobba nästa vecka som det verkar, sååå tråkigt. Vill ha henne kvar, å andra sidan så går jättebäbisarna på semester så jag behöver inte vara ilsk på det i alla fall. Skönt med bra folk, synd när man inte får ha dem i närheten bara.

Nu ska jag ta en tupplur så jag får sova någon gång, sover sinnessjukt dåligt just nu. Brukar aldrig ha svårt att sova men allt detta med mannen tar ut sin rätt och jag är ett vrak helt klart. Lika bra att passa på när man är lite trött, ska ju sola hela dagen imorgon oxå så jag behöver ju inte stressa med sol i alla fall! :)

/Ollo B - Brännan kommer sakta men säkert (höhö spf är bra)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar