måndag 29 juni 2009

Solskydd?

Inte så mycket när barnen gör jobbet, är redigt röd på ryggen.

Ska försöka sova nu, alldeles för sent för lilla mig. Ska upp halv 6 imorgon för att åka till jobbet och öppna. Det gör jag ju iofs varje dag. Bara 4 dagar till semester och Öland.

Da Man ska ev. inte följa med till Finland och det är heeelt okej med mig, jag kommer ha det toppen utan honom det vet jag. Plus att det kanske blir en billigare resa för mig. Tjohoo!

Imorgon ska jag hämta ut mina grejor från HM tror att jag kommer kunna ha ett eller max två plagg resten kommer jag få skicka tillbaka! Jag ska lära mig hur icke-tjock jag är snart...

Oj vad många snurriga tankar, jag skyller på solstingeling och flyttingeling åt brorsingeling.

/Ollo B - yrar om ingentingeling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar