söndag 28 juni 2009

Undrar...

Undrar vad alla mina mobila blogginlägg kommer att kosta... hmm kommer bli spännande att se. Väldigt roligt att blogga med mobilen dock :) Förutom att jag ser ut som quasimodo på bilbilden nedanför :) Ska börja följa top model så jag får lära mig allt om vinklar, hahahaha

Idag kommer Da Man hem, är rätt kluven inför detta, jag har ju haft en rätt bra vecka utan honom, jag har iofs saknat honom, men kanske inte så mycket honom som han mår nu, jag saknar ju honom som det var innan det stora mörkret kom och gömde undan honom. Jag vet att jag inte borde men jag går verkligen och hoppas att resan kanske vände för honom, men jag vet ju att jag bara lurar mig själv. En vecka kvar till Öland och jag får semester från jobb-stress och Da Man-stress. Jag lever just nu mitt liv som upptagen singel, jag planerar mitt liv efter mig och när han mår bra får han väl säga till att vi ska ses. Tänker ju inte avsluta förhållandet men jag kan inte sitta på kammaren och vänta på att han ska må bra igen.

Hur som heslt nu ska jag ta tag i min daf. Idag ska jag byta lite skor och en klänning, sen skulle ju solläge inte vara helt fel :) Undrar vad man ska ta sig för egentligen. Om någon vill leka är det bara att hojta! Först ska jag betala några räkningar :)

/Ollo B - Huvudet upp och fötterna ner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar