söndag 21 juni 2009

Det har gått utför...

Det började som en glad-blogg har blivit en depp-blogg, hur många "jag-mår-skit-inlägg" kan man orka läsa?

Vet inte vad jag ska göra, det upptar för mycket av min tankeverksamhet allt som händer. Jag står mitt i en storm och försöker sitta i båten men allt som händer blir missförstånd och bajs. Kan inte göra något utan att det blir fel känns det som och det enda jag vill är att det ska bli som vanligt igen.

Kan känna att jag avskyr människan och bara vill slå på honom och gråta samtidigt som jag bara vill krama om honom och pussa på honom i en evighet. Fine line between love and hate.

Skitliv som en gammal Niklaf skulle sagt.

/Ollo B - blandade känslor

1 kommentar:

  1. usch sweetie, det enda jag kan säga enligt erfarenhet är tyvärr "rid ut stormen". ge det tid och rum. låt honom ta initiativ och visa att du finns där om han behöver.

    puss på dig.

    SvaraRadera