söndag 14 juni 2009

Tjohoo!

Idag tog jag och Bobby en tur till Täbban. Alltså det är ett värdelöst centrum om man vill fika, fy bubblan! Mår fortfarande illa.

DOCK är det inte värdelöst när man ska hitta en ny klänning till bröllopen i sommar. Den jag beställde på haléns var för stor så jag fick skicka tillbaka den. Helt plötsligt så gick jag förbi en affär jag aaaaldrig skulle gå in på i vanliga fall men de hade en ganska söt klänning i skyltfönstret. När jag hittade den inne i butiken så fanns den i grönt också, då var den ännu sötare. Så tog jag med mig den i två storlekar, jag trodde nämligen att den jag beställt på Haléns måste varit felmärkt för 42 borde vara min storlek, men jag har tydligen inte fattat att 11 kilo gör en massa skillnad så jag fick köpa en söt grön klänning i storlek 40. Glädje! Nu är det bara accesoarer kvar ;)

Jag ser fram emot att gå på bröllop den här sommaren, kommer bli fint! Massor med kärlek och glädje!

/Ollo B - Kommer ha en riktig toppensommar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar