onsdag 10 juni 2009

Det är något fel med min kropp...

Jag fattar inte vad det är, det kliar och svider i huden, känns precis som om jag ska få feber... ta boooort!!

Jag vill må bra ju och ha en massa energi att orka med jobbet, just nu är jag bara på svindåligt humör och fräser åt alla och mår som en halvdöd. Imorgon borde jag typ låsa in mig på kontoret och bara jobba ifatt med alla rapporter och saker som ska in till rektorerna. Vissa saker är borta. Gamla papper som jag inte har en aning om var jag ska hitta dem.

Helvete! Ringde jobbet, vilar i några timmar och kommar in lite senare så kanske en Ipren har fixat biffen. Måste verkligen komma in lite senare idag oavsett hur jag mår för jag har ett möte kl 17.00kom jag på nu, bläh!

Nej slutklagat, dags att vila sen jobba!

/Ollo B - En ynk är vad jag är :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar