lördag 20 juni 2009

Leka med webkameran


Leker med Photo booth på min dator just nu, sjukt underhållande när man sitter för sig själv och inte har något alls att göra i sin ensamhet, nej jag är inte bitter, tycker bara lite synd om mig själv idag :)


Insåg oxå att blixten är att skärmen blir helt vit, rätt smart faktiskt, inte så att man kan ta bilder på långt håll men ändå, rätt coolt... haha
Snart ska jag sova, har kommit på vad pappa ska få i födelsedagspresent i alla fall, alltid något :)

Har förutom tagit foton på mig själv, laddat in foton från kameran och målat naglarna blekrosa, ska nog fortsätta på den färgen resten av sommaren, ska nog måla tårna imorgon och raka benen och ladda för en vecka med fint väder, alla mina tubtoppar kommer åka fram så jag slipper ränder på axlarna. Kommer bli svinfint på bröllopen, målade naglar och bruna axlar :)

Måste tjata lite om Öland, satan i gatan vad jag längtar. Inte så att jag inte längtar till bröllopet i augusti när jag får träffa en massa nära och kära men Öland är min fristad. Finns ingen plats där jag mår så bra som där, behöver en paus från min deppiga pojkvän, en paus från att känna sig ivägen och fel och icke behjälplig. Jag kan ju inte göra något alls för honom. Jag vill ju bara ha ett litet trollspö och vifta med.

/Ollo B - Pysslar om sig själv när ingen annan gör det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar