tisdag 30 juni 2009

Tarvligt!

Da man bestämde sig som sagt att han nog inte skulle med till Finland trots allt, tur att alla hotellrum är slut så det blev en skillnad på 100 kr för mig, om jag var irriterad efter det? nääää skoja, jag var svinirriterad, men om han ändrar sig kostar det inte mer än 100:-, tur för honom. Billigt och bra.

Tur att nästa bröllop i sommar inte kräver lika lång framförhållning. Jag vet inte ens om jag vill ha honom med längre. Är bara så ledsen och besviken på allt. Det var som att mattan bara försvann från under mig. Jag var inte beredd på detta, alls. Mår så sinnessjukt dåligt av hela den här grejen och jag kan inte bestämma mig för vad jag ska göra för oavsett vägval känns det som om jag tar fel väg. Går jag kastar jag bort någon jag verkligen tycker om på riktigt men stannar jag så kommer jag ju gråta mig igenom flera månader säkert.

För att fortsätta bitterheten: Hittade lägenheter idag. I Hässelby Strand, joy! Där kan jag bo. Kul! Längst bort från alla mina vänner kan jag sitta och ruttna för mig själv. Området i sig är helt okej men ingen kommer vilja komma och leka med mig.
Hittade en ganska billig bostadsrätt i Bergshamra, närmare mååånga av mina vänner, men får jag låna? Nääpp!
Dags att byta jobb, måste få in mer pengar, hur vet jag inte men på något vis. Tips? Sälja mig själv tror jag inte fungerar...

/Ollo B - Saltvatten i ansiktet utan hav i sikte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar