tisdag 9 juni 2009

Usch...

Jag mår liksom inte helt bra fastän jag mår bra. Jättekonstigt måste jag säga.

Känns som om jag ska få nässelutslag eller feber vilken sekund som helst. Lungorna/luftrören har varit ur funktion sedan jag var ute med den där personliga tränaren, det är INTE bra. Nu kan jag knappt gå upp för trappor utan att jag får ont när jag ska andas, vilket jag och många andra gör typ jämt faktiskt.

Håller på att tvätta oxå, kan ju göra vem som helst sjuk, hehe. Da Man kom över med lite tvätt. Jag hade så lite egen tvätt men tänkte ändå tvätta eftersom jag är hemma och inte har något bättre för mig, så jag sa att han kunde komma över med lite så jag har något att göra :)

Jag känner mig inte helt balanserad just nu det är lite jobbigt, som om att upp och ner kan byta plats när som helst. Att jag ska bli arg för inget när helst jag minst anar det. Kan börja gråta för att jag är så glad eller trött eller vad som helst. Känns inte helt bra. Fastän det mesta känns väldigt bra på det stora hela. Det är bara energin som är nere på noll. Jag längtar så det gör ont till Öland, jag längtar till dagar på stranden till att sova i en vecka. Jag tror jag skulle kunna göra det faktiskt, sova i en vecka.

Usch vad jag klagar, var bara tvungen att göra det.

/Ollo B - Egentligen mår jag toppen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar