fredag 5 juni 2009

Å Örebroooo

Jag är fast hemma hos mamma med morfar, jag fick säga grattis och krama om H, sen var det en lååååångsam promenad hem med morfar och missa A när hon sprang ut, men jag fick säga hej i telefonen iaf, alltid något!

Nu sitter jag vid datorn för det är något mer spännande än att sitta i soffan med morfar. Oh joy, nu kom mormor och mobror oxå, tänk, det är näääästan party! Jag kommer förgås av uttråkadhet snart! Tur att internet finns!

Har äntligen bokat resan till Finland, det skulle kosta över 3500 att bara åka färja men jag hittade ett hotellpaket så resan med färja inklusive två nätter i Åbo (fast jag kommer bara använda en) kostade bara 2200. Iofs tillkommer en hotellnatt i den finska skogen och en liten bussresa men nu är totalkostnaden 3600; Lika mycket som att åka reguljärt bara till Åbo. Men fatta 3600 för att åka på ett bröllop, helt galet! Men skoj, jag har aldrig varit i Finland så det kan bli skoj.

/Ollo B - Tidsfördriver innan slavdrivarmamma kommer hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar