tisdag 30 juni 2009

Funderar...

Försöker mig på en plus- och minuslista, vet inte riktigt hur det går faktiskt. Känns som om sidorna blir lika långa, samtidigt funderar jag nästan på att göra slut i morgon. Men ungefär samtidigt så kommer jag på att det vill jag ju inte. Jag vill inte vara utan honom, sen. När nu sen blir...

Eller så är jag utan honom eller inte... ja ungefär såhär fungerar (eller inte fungerar) min hjärna just nu. Fan!

3 dagar till Öland, jag längtar mer dit än till honom, säger en del tror jag. Eller det säger en del om hur det är just NU, inte hur det är egentligen. Eller så är det så här det är egentligen bara att han inte vågar säga det, men det tror jag ju inte heller. BLÄÄÄÄH!

/Ollo B - trött på att tänka, kanske skulle packa istället.

1 kommentar:

  1. Vännen! Blev så glad när jag såg att jag också fick vara en del av din blogg!! Kommer förbi dig imorn så kan vi snacka lite, kommer med rapporten också! Tips från mig är att ta en dag i taget och fundera över vad DU mår bäst av! Stor kram från Caroline

    SvaraRadera