torsdag 18 juni 2009

Kan gå bättre...

Jag vet inte vad jag ska säga men det känns ganska lågt och hopplöst i grunden just nu. Det har sina förklaringar som att någon mår jättedåligt. Jag kan inte klandras för det alls men jag påverkas av det och alla mår inte direkt bra av att läget är som det är.

Vi får se var vi hamnar på andra sidan. Jag hoppas att det är ett rosa moln som tar emot mig. Mest troligt är det nog en taggbuske... Men vad fan man lär sig av allt, bara le och se glad ut och gå vidare oavsett vilken landning det blir.

Skulle kunna tömma tårkanalerna rejält men det orkar jag inte lägga energi på så jag åker iväg med en kompis och hennes familj till deras landställe och leker med hennes barn och mår bra en stund... dags för en macka sedan packa..

/Ollo B - Kreativitetens motor är nedstämdhet, jag avslutade med ett rim God damn it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar