fredag 14 augusti 2009

Tillbaka, typ...

Okej, jag har vaknat till liv igen, shiiit vad jag har varit däckad.
Igår var jag iofs vaken hela dagen men idag har jag energi. Jag tror att den kommer ifrån att två av mina bästa vänner ska gifta sig med varandra idag!!

Jag ska hoppa iväg på bröllop, det finns inte mycket som kan hindra mig från att komma dit ska jag säga. Har ordnat så jag blir ruinerad på kuppen, har en kompis som kör mig dit och ett ex som hämtar mig :) Han erbjöd sig... jag tänker inte tacka nej, på något vis känns det inte mer än rättvist, han skulle ju varit med, han stod till och med på inbjudan. Men så gick det som det gick och nu är jag som vanligt all by my self... kan tänka mig att småhata just det lite idag... men det finns inte mycket som får bort mitt smile från läpparna!!

Borde dock lägga mig ner en stund tror jag för jag har sjukt ont i ryggen...

/Ollo B - The LILF is back

1 kommentar:

  1. ok, du måste ju skriva vad som exakt hände med hälarna! blir ju orolig för satan.

    puss

    SvaraRadera