söndag 16 augusti 2009

Skrattade högt!

Var inne på Calle Schulmans blogg och läste lite han och hans sambo har gjort en liten parodi på en videoblogg en liten 14-åring någonstans lagt ut. Det bör ses. Riktigt roligt när man ser orginalet först.
(http://schulmania.blogspot.com/2009/08/alskar-framtiden.html) det är orginalet.
(http://schulmania.blogspot.com/2009/08/varfor-jag-alskar-anitha.html) deras egna variant.

Sken är den att tjejen står med sin kamera och ska väl prata tror jag men det är liksom mer bara pip och hår-fixande som syns och hörs. En viss likhet med blondinbella kan skönjas. Jag kände att jag ar tvungen att läsa lite på tjejens sida för att inte döma henne för hårt på en gång. Men det var ett gäng vart istället för blev och särskrivningar och bah i text. Jag kommer aldrig förstå dessa små blonda yrväder och de fyller väl någon funktion men det gör faktiskt lite ont i själen när de inte kan skriva vettigt.

/Ollo B - funderar på att bli ett blont yrväder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar