lördag 29 augusti 2009

En fartfylld dag

Har värsta dagen framför mig, kan vara rätt nöjd med att jag var hemma och slöade igår.

Började med att packa, tror att det mesta utom lite i köket är nedpackat, ska skrubba köket ikväll när jag kommer hem igen. För idag är det jag som ska leka med min bror och mor och svägerska. Vi ska in till stan och göra något kul efter det ska mor följa med på AIK-Trelleborg, man kan ju hoppas att hon börjar hålla på AIK istället för det där laget som störtdykt i tabellen :) Ikväll är det fortsätta med städa och packa det sista, planen är att allt ska vara klart ikväll så jag kan sova ordentligt imorgon bitti innan jag ska hämta lastbilen :)

Kommer bli en bra dag idag, jag känner det på mig! Imorgon ska jag flytta!!!! tjohooo!

/Ollo B - tråkbloggar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar