tisdag 4 augusti 2009

Blandat...

Den enda som vet hur kommentarsfunktionen fungerar är Anna, bra jobbat!

Snart ska jag in till stan och träffa en gammal kompis från högstadiet. Sen får vi se vad som händer. Har med mig filt ifall det är läge för att sola i en park :)

Ska försöka fixa flyttlådor i veckan, måste börja packa ihop snart. Har lite för många grejor helt enkelt... Eller egentligen har jag inte så sjukt mycket men tillräckligt för att man ska få lite funderingar kring hur jag ska få ner allt i lådor...

Jag fick reda på att en toppentjej blivit erbjuden en 50% tjänst på min avdelning! Hoppas hon tar den! Kanske jag kan klara hela hösten, så jag inte behöver säga upp mig i förväg :) Eller så gör jag det ändå :)

/Ollo B - ensam, glad, trött, hoppas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar