tisdag 25 augusti 2009

En uppgift

Idag hade jag en uppgift, jag skulle till en lungundersökning. Efter det skulle jag iofs åka till far och hämta post, men det var en mindre uppgift.
Tänkte att det blir inga problem jag tar en krycka och linkar iväg. Men satan i gatan vad jag hade ont i fötterna efter ett tag. Intressant också hur folk inte alls noterar en kvinna/tjej/person med kryckor och inte ens så mycket som gör en ansats till att flytta sig.
När jag var på undersökningen så fick jag lite astmamedicin modell de luxe, i normala fall blir man kanske lite darrig på handen men inget som stör av astmamedicinen men jag hade problem med att gå av denna. Jobbigt när man är väldigt ansträngd i musklerna från början. Vinglade runt som om jag var full.

När jag skulle ner till tunnelbanan igen köpte jag en blomma till Far och hans fru som de blev väldigt glada för, den passade så bra till deras fixande och trixande i huset. De ska snart ha visning så det var peeerfekt! Jag tycker så mycket om att köpa blommor, ska börja köpa blommor till mig själv ;) Ingen annan lär ju köpa det till mig så lika bra att ta tag i det på egen hand!

/Ollo B - inte de grönaste fingrarna i stan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar