måndag 17 augusti 2009

Skulle sagt...

Jag skulle sagt: Det är inte jag, det är du. När jag gjorde slut, det hade passat bra.
Funderade på det nu på morgonen, ville skrika dra åt helvete till honom, men så insåg jag att jag inte vet om han skulle hamna längre bort eller komma närmare, känns som om jag har ett mindre helvete här just nu.

Fan jävla skit, återfall! Skulle ha fortsatt på några glas vin per dag så hade allt varit lulligt och fint istället. Svårt bara när man äter penicillin. Kanske inte så smart att börja självmedicinera med alkohol heller. Borde kanske gå till min gamla kbt-coach igen. Mår så in i helvete dåligt just nu. Nej jag vill inte höra det blir bättre, jag vet att det blir det. Det är något man måste ta sig igenom. Säg; Bra jobbat Ollo, en dag i taget; Du vet att du gjorde det rätta, bara att fixa resten; Jag tycker om dig; Du är fantastisk.
Jag vill skrika när någon säger; Men du (paus) det går över, tiden läker alla sår. Med det där medlidsamma leendet. Jag vet att det är svårt att veta vad man ska säga. Men hitta på något annat än det, snälla!

Men som Anna brukar säga: Det är bara att tugga taggtråd. Börjar bli dags att hoppa i kläderna, åka till stan, betala restskatt och sedan börja packa ihop hemmet. Flyttar om två veckor, med kryckor!

/Ollo B - hellre lite skit i hörnorna än ett rent helvete!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar