måndag 31 augusti 2009

Radar!

Jag har sprayat en hel burk radar längs mina lister och i mina garderober. Hoppas att det gör susen, hoppas att jag inte blir av med mina kläder till pälsängrarnas himmel. De kanske äter ihjäl sig.

Imorgon måste jag skaffa mer radar. Ska även till Ikea med svägerskan, köpa tv-bänk och en hylla till rummet. Kommer bli bra, kommer nog kunna tömma resten av kartongerna sen! Gött moooos!

Slick Rick var här och hjälpte mig och packade upp hela köket och skruvade ner konstiga klädhängare. Jag packade upp i badrummet, det blev riktigt bra faktiskt! Jag och killen jag hyr av har inte på långa väääägar lika smak. Men imorgon kväll kommer det mesta vara borta och jag kan njuta av ett rent och fint hem! Tjohoo! Längtar massor!

/Ollo B - längtar till imorgon

2 kommentarer:

  1. Bildbevis för oss som jobbar dygnet runt och inte hinner se!!! =0)

    SvaraRadera
  2. Kommer strax! Men det går inte att med ord beskriva allas förvåning när vi kom in i lägenheten! Alla bara garvade åt hur det såg ut!

    SvaraRadera