måndag 10 augusti 2009

Nu får det vara bra!

En gladblogg som blev en deppblogg har nu blivit en sjukblogg...
Har jätteont i halsen, känns inte alls bra, måste nog köpa glass när jag tankar bilen sen.

Var tvungen att åka till jobbet idag trots att jag var sjukskriven bara för att öppna och sedan lösa allt som ska lösas iom att jag kommer vara borta i en månad på grund av mina fötter som jag just nu vilar för att orka hoppa ner för backen till bilen. Just det bilen är min broders som jag fick låna idag, väldigt snällt av honom tycker jag. Men jag kan inte äta värktabletter medan jag har den så jag måste välja, ont eller bil så bilen åker hem till bror idag :)

Det känns typ som att gå i högklackat hela dagarna, galet trött i fötterna iaf! :)

/Ollo B - Citodon fungerar nog för halsen oxå :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar