måndag 24 augusti 2009

Ännu en dag i sängen...

Att jag inte sväller upp till dubbel storlek av denna sjukskrivning är rent av ett mirakel. Jag har mer eller mindre tillbringat två veckor i sängen. Några små vändor runt lägenheten och några mindre vändor till pappa eller liknande. Men det är ett stillasittande/liggande liv jag lever just nu.

Fötterna börjar bli bättre men det är fortfarande jag som tassar på tå. Råkade halka igen och tryckte ner en häl i golvet. Resultatet en Ollo i fosterställning i några minuter. Samma sorts illamående av den smärtan som när jag såg Da Mans namn på FB. Jag har sällan eller kanske aldrig mått illa av en person eller smärta. Nya upplevelser varje dag så spännande att bo i sängen.

Igår hittade jag en distanskurs som jag kanske ska läsa i vår. Företagsekonomi/marknadsföring. Tror den kommer passa bra till framtiden. 15 HP på Umeå Universitet. Kanske ska börja samla på universitet... :)

Ikväll möte på jobbet, vet inte riktigt om jag orkar tassa dit. Har rätt ont i fötterna idag, tassade nog lite för mycket igår. Ska känna efter lite till.

/Ollo B - Framtidsfilosof

4 kommentarer: