torsdag 6 augusti 2009

Myskväll

Igår efter mötet som såklart slutade i att jag började gråta efter ungefär en halv mening, samlade mig pratade igen började gråta osv osv. Sen åkte jag till bästaste Anna och bästaste Emil, började gråta redan på bussen lite sen forsade tårarna när jag kom innan för dörren hos Anna och Emil.

De gjorde hemmalagad pizza så drack vi vin och pratade om allt möjligt, jag och Anna knöt rosetter, väldigt fina blev de måste jag säga :) Jag och Anna satt kvar på balkongen till kl var 20 över tolv, då insåg jag att sova på soffan nog var att föredra. Anna insåg att hon inte har semester så att sova överhuvudtaget nog vore att föredra :) Så vi sov!

Kom hem vid 8 i morse, somnade om, nu ska jag ut i solen, yay! Börjar bli lite brun igen, det gillar vi!

/Ollo B - tur att man har så underbara vänner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar