torsdag 19 februari 2009

Parfym...

Jag vet inte men jag är kanske inte den piffigaste tjejen ni eller jag känner. Kanske inte lägger ner mest tid på smink, parfym och piff i umgängeskretsen. Förutom när det är party för då langar jag ju fram stassen men annars inte mycket piff.

Men hur som helst, Da Man var i Budapest för några veckor sedan och hittade tydligen en parfym som har varit ytterst hypead hemma. Herrdoften är grym för den införskaffades och används till min glädje.
Han funderade hårt på att skaffa den kvinliga varianten till mig men visste inte om den skulle passa. Dock är den tydligen inte helt lätt att hitta i Stockholm men jag fick iaf prova den idag på Åhlens City.

Den luktade verkligen riktigt gott på mig med.

Nu måste jag ju hitta den.

/Ollo B - Ed Hardy, is tydligen the shit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar